משפחות במצוקה הופנו ע"י אגף הרווחה בירושלים למרפאה מסיונרית

שמתחילים לקרוא קצת יותר מי ששם לב מבין שמדובר בחומר מסיונרי מובהק. יהודים תמימים יכולים ליפול בדבר הזה.
עמית דניאל 1 Comment on משפחות במצוקה הופנו ע"י אגף הרווחה בירושלים למרפאה מסיונרית

תחקיר חמור נחשף היום בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו • מסתבר כי משפחות במצוקה המטופלות ע"י אגף הרווחה של עיריית ירושלים הופנו לטיפול במרפאת שיניים המופעלת ע"י מסיונרים • ומה הגיבו באגף הרווחה?

רופא • אילוסטרציה
שמתחילים לקרוא קצת יותר מי ששם לב מבין שמדובר בחומר מסיונרי מובהק. יהודים תמימים יכולים ליפול בדבר הזה.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו חשף אשר גרייבר תחקיר מעלה נתונים חמורים במיוחד סביב נוהל שלא ברור איך וכיצד אושר. מסתבר כי משפחות במצוקה שהוכרו וטופלו ע"י מחלקת הרווחה של עיריית ירושלים, הופנו לטיפולי שיניים במרפאה בבעלות מסיונרית.

א' שעלה לשידור בתכנית סיפר על הביקורים במרפאה שכללה ספרי מסיון וחומרי מסיון נוספים. "לא אומרים לך נצרות, לא אומרים מסיון ויש דברים שנראים לאומיים אבל שמתחילים לקרוא קצת יותר מי ששם לב מבין שמדובר בחומר מסיונרי מובהק. יהודים תמימים יכולים ליפול בדבר הזה. הרגשתי לא בנח וכששאלתי את המזכירה והבנתי שמדובר בחלק מפעולה מסיונרית, עזבתי את המקום" סיפר א'.

יעקב הלפרין, חבר מעצת העיר ומחזיק תיק הרווחה עלה לשידור והגיב לדברים "רק אתמול כשהסבתם את תשומת לבי התחלתי לבדוק את הנושא. ממבט ראשוני לא מבינים שיש פעולות מסיונריות במקום ושהרקע למרפאה הוא מניע מסיונרי. אנחנו בוחנים את הנושא בצורה מקצועית. אגף הרווחה בעיריית ירושלים מכיל צוות של אנשים מקצועיים וראויים. נבחן את הדברים ונפעל בצורה מהירה. אם אכן יתגלה שכך פני הדברים, ברור לכולם שהרווחה תפסיק לשלוח לשם אנשים"

בני וולקן, רכז השטח של "יד לאחים", שוחח בשידור ואמר כי לאור המידע שהגיע אליהם ייתכן ומדובר בעבירה של הטפה להמרת דת תמורת טובת הנאה וכי המחלקה המשפטית של 'יד לאחים' מטפלת בהיבט הזה.

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ה' ירחם נמאס כבר מההאנטי של ניר ברקת